torsdag 7 juli 2011

förmiddag

....och jag har praktiskt taget varit igång sen jag klev upp på morgon. lika bra att få gjort det som ska göras. =). det är soligt o blåsigt  ute , men nu ser det molnigt ut ,ska det bli nån regnskur på eftremiddagen?....hmm....
jag har stekt kycklingröra till baguetterna och gräddat baguetterna så då kan oscar äta när han vill när han vaknar.
min frukost/lunch  idag : makrill i tomatsås o keso , en proteinrik måltid som avslutas med vatten o en snus =)

min frukost /lunch har jag ätit. =) ,jag har vikit tvätt o väntar på att maskinen ska bli klar så kan jag hänga tvätt ,sen bör jag vila min värkande kropp. kollade precis om jag vunnit på lotto o banne mig en rad med 5 rätt helt otroligt 130 kr...turen kanske börjar vända =).....hej så länge

Inga kommentarer: