måndag 4 juli 2011

solig eftermiddag

...nu gör jag inget speciellt =(....hänger vid datorn bara. mat har jag lagat :chili con carne o ris. och kokat en rabarberkräm. nu kom oscar hem med en kompis för att äta tårta ...jo det finns faktiskt kvar lite tårta o fika från i går. =).
anton kommer nog hem från jobbet på ett tag. roger jobbar till senare ikväll. funderar på vad jag ska göra nu ,vill hitta på nåt roligt.=) promenera har jag gjort idag ,men det kan fort bli nån till promenad bara för att ha nåt att göra.solen lyser ute men det är fortfarande blåsigt.
har som sagt lagat mat ,men har inte direkt nån matlust ....vad har jag ätit idag...hmm....få se ......en skiva bröd med en skiva skinka o smör ,druckit kaffe o vatten ,en liten bit ananaspaj o jag är inte hungrig.
fort glömmer jag bort att äta när jag är hemma ,känner mig sällan hungrig o då är det lätt att glömma att mat måste man stoppa i sig vare sig man är hungrig  el ej.....ska nu  fundera på vad jag ska göra......

Inga kommentarer: