måndag 4 juli 2011

börjat...

tänka på mig själv .....är det många som tycker jag ska börja göra. =)....och visst har alla de som sagt det rätt. jag har faktiskt börjat tänka lite mer  på mig själv,  tycker jag. =). en slogan som jag har börjat leva efter är " vägra ha tråkigt" har jag tråkigt så försöker jag göra allt för att ha nåt meningsfullt o roligt att göra och det kan vara allt från att laga mat till åka iväg till nån kompis o surra bort ett par timmar.=) och shoppa är ju alltid megakul. =)......
 andra ord som de sagt till mig är :
glad "liten ekorre" fortsätt med detta!
har positiv utstrålning
rolig
underhållande =)
duktig kan mycket ska vara stolt över detta!
sakta ner!
stanna upp
 reflektera!
aldrig tvivla på mig själv
acceptera ,det kan bara bli bättre (tänk positivt) vilket jag alltid försöker göra även när det känns helt hopplöst.
underbar.
var rädd om dig.
OOPS! vad mycket fint sagt av mina nya VÄNNER från garnis.kommer alltid att minnas er o  min tid på garnis som fått mig att inse att jag är värdefull och att det tar tid att acceptera ,men när man väl gjort det så blir allt så mycket lättare. / tingeling

Inga kommentarer: