måndag 4 juli 2011

massage o vila

...nu har jag kommit hem från massagen och nu ska jag bara försöka vila o dricka vatten. lättare sagt än gjort kan jag ju lugnt påstå. =) hur gör jag för att ekorren ska minska tempot? =).........har hällt upp vatten i flaskan o tagit fram en bok ,  placerat mig i soffan...få se om jag lyckas slappna av.speciellt varmt är det inte ute trots att solen visar sig. jag väntar att oscar ska höra av sig o komma hem så småningom så att han får följa med o hämta ut hans present (crosskläder).
ja just det vila var det ju....hmm....kom på att jag ska laga mat för att ha nåt att göra ,men eftersom köttfärsen är stelfrusen så dröjer det länge innan jag kan göra nåt av den. rabarber tog jag oxå  fram från frysen så det blir till att koka en kräm. men just nu VILA....=) /tingeling

Inga kommentarer: