måndag 4 juli 2011

uttråkad

och då är det inget annat att göra än hitta på nåt, förhoppningsvis nåt underhållande.=)
otroligt att jag ska vakna före f-n en dag då det visar sig att jag inget har att göra. massage kl 10 ,  sen vete tusan. har bara slappat o druckit morognkaffe hela morgon. tagit en dusch och gjort mig klar för att gå iväg om ett tag.
oscar sover gott i sovstugan o de andra är på jobbet. det är soligt o fint ute ,TYVÄRR inte alltför varmt =)......
har läst horoskop för dagen om jag ska tro på det så kommer jag få ett förslag  jag kommer att nappa på för att ha nåt att göra ,  annars lovade inte horoskopet så mycket.
jag har ganska mycket värk i dag så jag tror jag mest bara ÄR idag.....få se vad oscar hittar på när han vaknar o kommer hem.=)
fler inlägg kommer under dagen /tingeling

2 kommentarer:

AF sa...

Jag har ett förslag, sätt dig på bussen och kom hit!
Kram

annelie sa...

JO....det har nog allt tänkt på att göra =).kanske inte idag men snarast faktiskt.=)kram