tisdag 11 februari 2014

Orkeslös

Luften har farit ur mig , känner mig orkeslös inga krafter. Önskar få tillbaka glädjen som jag en gång haft.känner mig inte alltid  som den sprudlande solstrålen med ett leende på läpparna som  jag alltid gjort.
I alla fall så tycker de runt omkring mig att jag är en solstråle , vilket är kul :)..... Glad att jag kan glädja andra med min närvaro och glada skratt. :).
Bara jag får tillbaka glädjen i mitt liv , det skulle göra livet lättare.... Nåja jag biter ihop och kämpar lite till.....
Just nu är jag inte populär hos min yngre son han fick ett NEJ med stora bokstäver av mig alldeles nyss , jag är orättvis fick jag veta...... Bortskämda ungar med alltför stora krav..... Tänk så enkelt om man bara kunde göra sig osynlig ,slippa konflikter med tonåringar .....
Hoppas jag får nåt kul att tillbringa kvällen med , nu ska jag slappa och se lite tv med musik i lurarna ....hej hej.....

Inga kommentarer: