onsdag 19 februari 2014

Jobb och en överraskning

Gick iväg på jobbet när jag kommer gående så visar sig solen och med telefon i handen så fångade jag morgonsolen på bild :)... Tänk så lite det ibland behövs för att få ett leende på läpparna. :)....
Jobbat mina timmar i full fart och sen började jag gå hemåt och blev glatt överraskad när jag blev uppraggad av bästa vännen och som stannade och hälsade på en stund :).... Tack för att du finns och för att du är du vännen. Kram till dig.
När jag var åter ensam ställde jag mig vid spisen och gräddade några plättar . Nåt måste jag ju äta , det är ganska många dagar sen jag åt vanlig mat. Blir för det mesta bara äta nån macka , fil och sånt , sällan vanlig mat när jag är ensam. 
Nåja nu har jag ätit och druckit kaffe. Nu blir det se lite tv...
De fiskegrejor vi beställt har kommit idag i min postlåda :).... Det närmar sig snart drar pimpelfisket igång på allvar. :)... Dags att sluta surra....

Inga kommentarer: