onsdag 26 februari 2014

Oh what a night

Chefen ringde och ville jag skulle titta in på jobbet och prata lite , så vid 16.30 knatade jag iväg. Vi pratade ca en timme sen knatade jag hemåt. Bästaste vännen slog en signal och jag hakade på ,  ut på äventyr :)... Oh what a night en alldeles underbar kväll , tack för att du finns och förgyller min tillvaro.  Puss kram och nyp i stjärten till dig :)....
Åter hemma vid kl 21 har duschat , druckit en kopp te och käkat två rostade brödskivor medan jag slappat i soffan och pratat i telefon nån stund .
Oscar har bäddat ner sig , likaså jag. Hade tänkt få mig nån timmes sömn och vila. Känner mig faktiskt en aning trött :) , önskar alla kvällar var så här bra :)....
I morgon jobb som vanligt och kl 14 personalmöte.
Nu ska jag blunda och drömma ....sov gott

Inga kommentarer: