lördag 15 februari 2014

Främmande och rantat

Jag har pysslat , donat och svamlat mest hela dagen. Strax före kl 16 tittade pojkarna och Antons tjej förbi några minuter :).. Dem for och då fortsatte jag att greja och började rulla chokladbollar medan jag rullade bollar så ringde bästaste vännen :) , jag fick mysigt och trevligt främmande :). Blir så glad när du tittar förbi , jag mår gott i ditt sällskap vännen :). En stund senare for vi ut en sväng :). ett tag senare åter ensam hemma . Rullade klart chokladbollarna , tog en dusch och gick till pojkarna och smakade deras daimkaka som dem bakat. En stund senare gick jag till affären och handlade lite och hem igen. Undra vad jag nu ska göra... Hoppas telefonen ringer och att det händer nåt kul. :).... 
Jag har vunnit några kronor på lottot en rad 4 rätt blev kvällens vinst:)... Nåja hej hej

Inga kommentarer: