torsdag 13 februari 2014

Jag vet...

Jag vet att det varit tunt med inlägg denna dag och jag ska försöka få tillbaka min inspiration till att skriva inlägg. Vaknade på morgon vid 07.00 tjatade på Oscar en stund sen klev han upp och gjorde sig klar för skolan . Jag var trött och slö så jag låg under täcket och klev inte upp förrän 07.40.... Men jag hann ju ändå göra mig klar och knata iväg på jobbet.
Jobbat på handplockat , kul och självklart blev det lite shopping idag igen :)).... Sen har jag haft diverse arbetsuppgifter och avslutade dagen med att jobba på HerrMAN....
Kl 14 gick jag hem och ställde mig i duschen en stund sen har jag svamlat och grejat ,lagat mat och käkat makaroner och köttbullar ( Oscar valde dagens middag).
När jag stod och diskade undan så ringde bästa vännen och jag fick oväntat trevligt främmande , TACK för hjälpen och för ditt sällskap. Utan din hjälp hade jag inte fått upp mina skyltar på väggen , KRAM.
När Oscar och bästaste vännen farit så blev jag som lite slö några minuter tills jag kom på att jag skulle diska färdigt , byta gardiner dammtorka lite och greja. Tvn surrar och nu är det hockey Sveriges damer mot ryska damer....
Oscar har farit till Roger och sover där. Jag är åter ensam och jag hoppas att nåt kul händer , känner mig rastlös ....hej hej

Inga kommentarer: