torsdag 6 februari 2014

Kulig kväll

Gick förbi och köpte två blodpaltar innan jag knatade hem. När jag kom hem så tog jag en dusch och sen käkade jag en blodpalt och under tiden surrade jag i telefon :)..... Våra samtal gör mig alltid på bra humör , tack för att du finns vännen min. I eftermiddag / kväll har jag haft mysigt , trevligt och kul när jag varit och rantat med min vän. :) , tack för ditt sällskap hoppas på att göra om denna eftermiddag/kväll snart igen.
Var hemma i läggan strax efter 20.30 , då drog jag av mig alla kläder och ställde mig i duschen och en stund senare kokade jag en kopp te och gjorde några mackor. Nu har jag kvällsfikat och sitter ner i soffan under filten. Känner mig trött så jag tror det blir en tidig kväll , ska bara se tv och slappa om inget annat mer kul händer:).....jag håller tummarna att nåt kul ska hända :)  under tiden ska jag som sagt se tv och slappa.....
Ha det bäst bästa vännen min hör av dig när du vill , kram...
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: