fredag 28 februari 2014

Kväll

Ja så har det blivit kväll och jag är tillbaka . Jobbat mina timmar som vanligt var kvar på jobbet en stund längre för att surra och kolla in de kläder som kommit :).... Nåja hemma var jag vid 14.30 drog av mig kläderna och ställde mig i duschen , bästaste vännen hörde av sig och var påväg hem till mig  , kul. Alltid kul och mysigt när du tittar förbi vännen min.:)....
Oscar kom hem en stund senare för att käka sen drog han iväg med en kompis. Nu är han hos Roger och jag ensam. Kvällen har jag mest svamlat , slappat och sett tv. Då jag sett på let's dance en stund fick jag främmande igen , kul :).... Tack för titten vännen :)..... Har hunnit ut en sväng och sen hem igen. Nu sitter jag bara här och funderar på vad jag ska göra nu...hmm....
Jag har packat och gjort klart inför morgondagens fiske :).....ser fram emot att bara få fiska och umgås och ha det mysigt .....:).nu ska jag dricka te ... Sov gott

Inga kommentarer: