torsdag 20 februari 2014

Jobb frissan och

När jag väl somnade i natt har jag sovit hyffsat bra och har drömt massor så när jag vaknade och insåg att jag bara drömde så blev jag besviken :(.....
Jaja jag gjorde mig klar och knatade iväg på jobbet i vanlig ordning med musik i lurarna. En fin solig morgon och ett par minusgrader.
Jobbade mina timmar sen sprang jag in på affären och handlade några saker sen gick jag till frissan. Mitt hår var fint och inte nött så det blev endast färgning denna gång. Att va hos frissan är lyx och jag blir alltid så nöjd med resultatet :). Vid 16.30 var jag klar och knatade hem , när jag kom hem tog jag en varm lång dusch , käkade lite sen slängde jag mig i soffan för att slappa.
Medan jag slappade så surrade jag med bästa vännen i telefon , det gör mig alltid på bra humör:).
Ett tag senare fick jag oväntat främmande , tack för ditt oväntade trevliga besök vännen. Du är värdefull och fin , kram.
Nu sitter jag här har druckit en kopp kaffe och ätit macka.
Önskar att nåt kul hände för jag känner mig rastlös :).....jag ser väl på tv och funderar ....hej hej

Inga kommentarer: