måndag 10 februari 2014

Egentligen

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva .....inspirationen till att skriva har minskat avsevärt mycket. Funderar ibland på att göra ett blogguppehåll.
Som jag nämt tidigare så ger kommentarer mig inspiration till att blogga :). Fortsätt lämna kommentarer , ge mig inspiration ......
Har många tankar om allt möjligt djupa tankar och inte så djupa tankar , vissa tankar kommer jag alltid att behålla för mig själv.grubblar en del om meningen med livet , ibland så har jag svaret  på vad som är meningen med livet men det svaret kan variera från dag till dag beroende på olika händelser.....en mening med livet är KÄRLEK , det är en viktig del i livet. Utan kärlek är  livet tomt. Hem är där hjärtat är.....
Nu ska jag dricka kaffe ....

Inga kommentarer: