söndag 3 juli 2011

mitt i natta

och här sitter jag. vi har varit i väg o fiskat i närmare 3.5 timmar i kväll o kom hem strax före 23.30. en trevlig kväll i båten med trevligt sällskap då vi har fiskat ,druckit kaffe ,fikat o surrat. vi fick  hur många abborrar som helst kan tro det var mellan 30-40 stycken. =). när vi kom hem drack vi kaffe ,sen for roger upp till sovstugan för att kolla till pojkarna. och kvar hemma är jag trött ,  borde krypa i säng. men först ett inlägg här. om ett par timmar ska jag kliva upp o baka tårta till oscar som fyller 12 år.=)
pojkarna hade inte gått o lagt sig ,roger fixade oscars crossare och dem har hunnit köra en sväng o nu är det dax för dem att sova tycker jag. roger ska rensa viss del av all fisk vi fick innan han kommer hem.
få se om anton dyker upp här hemma i natt när han kommer från boden ,han visste inte var han ska sova. kvällen har varit helt okej och nu kan jag sova gott så jag avslutar med att säga som jag brukar sov gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: