lördag 2 juli 2011

lördageftermiddag

det har varit mulet hela långa dagen o det har regnat ,hoppas det är uppehåll i kväll så att det blir  fiske.
jag var o lämnade in keno o lotto o sen hämtade vi upp pojkarna o drog till storheden. det tog inte alls så länge att handla det vi skulle ha. roger var in på elgiganten o vi väntade i bilen sen åkte vi till biltema och köpte oscar hans present som han önskade sig (crossarstövlar) därifrån åkte vi till willys för att handla lite.
innan vi lämnade storheden svängde vi förbi på rogers jobb , han ville prata med en jobbarkompis som var  där idag. jag o pojkarna ville hem så där blev vi inte länge.
klockan var strax efter 13 då vi var tillbaka på byn. hem med grejorna vi handlat o iväg på en loppis =). gjorde lite fynd. sen kom jag hem o roger tog med sig pojkarna o for i väg upp till bergträsk.
jag har diskat undan ,vikit o hängt tvätt o tagit mig en dusch nu blir det vila för jag har sååå j-kla mycket värk ,orkar knappt lyfta armarna o röra nacken.
 mot luleå =)

 loppis fynd =)


ska koka en kopp kaffe ,ha det så bra /tingeling

Inga kommentarer: