tisdag 17 juni 2014

På tiden

Kanske på tiden att göra ett inlägg denna dag. Tisdag och super tråkigt väder. Regn , blåst , jättekallt och grått väder.
Vart har sommaren tagit vägen?.... Snart midsommar och då vänder det och det börjar bli mörkare ute....not nice !
Jag bara fryser idag och efter jobbet har jag inte gjort så mycket förutom att jag surrat myyycket i telefon med bästa vännen :))....KUL tack för trevligt samtal.
Har varit ut ett par svängar , upp på affären två gånger. Först lämnat tillbaka filmerna och andra gången handla några saker och när jag kommer hem har jag glömt det jag for iväg för att handla , men eftersom det regnar så orkar jag inte cykla upp på affären igen.
Känner mig slööö , men rastlös .....
Oscar är fortfarande inte frisk så han gör inte så mycket annat än slöar.
Hej så länge


Inga kommentarer: