tisdag 24 juni 2014

123588763117890.......


Hann både tvätta kläder och förbi en vän en stund innan jag drog iväg på jobbet.
Alltid trevligt att se dig och surra en stund vännen :).
Jobbat i butiken 12-16 , mellan kunderna så har jag räknat så när dagen var slut så var även jag det , både i kropp och knopp.
Innan jag kom hem så stannade jag och surrade med min vän , det är alltid kul att surra med dig min vän.
När jag kom hem så sprang jag ner och hämtade min tvätt som hängt på tork medan jag jobbat , sen tog jag en dusch och bytte om. 
Hade ju liksom tänkt vila men rastlös som jag är så fortsatte jag räkna.
Blev avbruten några minuter då Anton och hans kompis kom hit :) , å så jag saknat min son det var gott att få krama om honom och se att han var sig lik :))....
Upptagen som han alltid är så drog dem bara efter några minuter för dem hade massor att göra.... Jag säger bara ungar....:)).....
Nåja ensam igen så fortsatte jag med mina siffror och nu är jag klar för idag och  i huvudet är bara en massa siffror....
Känner mig trött så jag hoppas kunna sova i natt , det var lääängesen jag sov bra en natt....
Solen har visat sig ikväll och jag har varit ut nån sväng då och då på balkongen , passar på att vara ute när solen visar sig. Nu väntar jag att värmen ska komma så jag får sola.:)).....
Nu blir det slappa innan jag bäddar ner mig och försöker sova. 
Jobb i morgon 09.30-14...
Sov gott och dröm söta drömmar


Inga kommentarer: