söndag 15 juni 2014

Ledig dag


Min lediga dag har varit helt okej :)).... Drog iväg och fiskade med några vänner i en tjärn. Fiskade fikade surrade och bara njutit av frisk luft. :)).
Några timmar sen var jag åter h emma trött och slö ,slumrade till i soffan en stund , vaknade och då
ställde jag mig i duschen en stund. Cyklade ut en stund senare köpte en Bingolott. Cyklade hem och
en stund senare hörde min vän av sig det var kvällsfiske på G och självklart hakade jag på. Vill ju verkligen inte missa fiske vid tjärnen. :)).... Mysig och trevlig stund , det blev ingen fiskefångst men jag ser det positivt jag har haft en mysig dag och kväll och varit ute i friska luften. Vädret idag och kväll sol , blåst och regnskurar om vartannat.
Har rättat bingolotten och dom vanligt ingen vinst. 
Känner mig såå trött och slö jag tror jag kommer somna och sova gott när jag om ett tag bäddar ner mig. 
Sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: