måndag 16 juni 2014

Filmtajm

Nerbäddad nu och ska försöka sova då jag skrivit några rader.
Oscar kom till mig vid 17.30 och jag kom på att vi kunde ha en filmkväll och han blev glad. Han fick välja film och valde hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann , den var bra. Jag hyrde oxå grown up 2 , den har vi inte orkat se men vi kanske hinner se den i morgon då jag kommer hem från jobbet innan dem ska lämnas tillbaka.
Då vi sett filmen nästan klart så drog jag ut för att surra med bästaste vännen lite :)....alltid kul att surra bort en stund. Hoppas du får sova gott och är utvilad i morgon vännen. :)).
När jag kom hem var Oscar vaken och lite mer feber , han är verkligen inte sådär jättepigg.
Vi har kvällsfikat lite och nu är jag som sagt nerbäddad.
I morgon jobbar jag 09.30-14....
Sov gott o dröm sött


Inga kommentarer: