måndag 30 juni 2014

Jobb shopping och






Jobbat mina timmar sen hem och in i duschen sen fort på med kläder och sen bar det iväg för att handla soffa :). Roger o Oscar skjutsade mig. Handlade soffa och ett bord. köpte såå fiin matta till vardagsrummet på jobbet , lila mjuk och skön. Nu fattas bara fina kuddar och det finns såklart på jobbet :).
Haft främmande ( kul att du tittade förbi bästa vännen min :)) )
Roger och Oscar hjälpte mig montera ihop soffan. Nu efter att ha varit och ränt så är det soffhäng.
Hela dagen har det varit kanonfint väder , alltså jag har äntligen haft klänning på mig utan att frysa. hoppas solen och värmen stannar kvar länge nu :))....
I morgon jobb 09.30-14....
Känner mig trött så jag kanske sover gott i natt.... Nu se lite tv ....hej så länge


Inga kommentarer: