lördag 14 juni 2014

Jobbat , slappat och rantat

En behaglig skön morgon innan jag drog iväg på jobbet. For vid 09.15 lämnade in lotto och handlade lite innan jag gick på jobbet.
Jobbat på handplockat och timmarna gick fort , kl 14 stängde vi butiken och tog helg. Nu har jag helg för jag är ledig i morgon :)....
Cyklade hem ställde mig i duschen och bytte om. Drack kaffe och åt en macka sen slappade jag ett tag.
Vid 17 for jag ut , trevlig stund alltid kul att ranta :)....kom hem igen strax efter 19 hemma en stund sen for jag ut en sväng igen. Kvällens timmar har passerat och jag har haft nåt att göra:)....
Nu är jag åter hemma och nu vet jag inte vad jag ska göra så jag ser tv och slappar och ser om nåt mer kul händer.
Jag har rättat lotto och lika besviken varje gång , varför kan aldrig jag få vinna jag som verkligen behöver mer pengar ?
Nåja nu blir det att kolla om jag hittar nåt bra på tv som jag vill se.
Hej hej

Inga kommentarer: