fredag 13 juni 2014

Fredagkväll

Här satt jag och glodde på tv och tråkade när telefonen ringde och jag for ut ett tag , kul att surra en stund och tänka på annat :). En solig fin kväll , men det blåser ganska mycket.
Åter hemma ganska precis kl 21. Druckit en kopp te och ätit macka. 
Har precis klivit ur duschen och sitter åter igen i soffan och lyssnar på tv nyheterna. 
Det kommer inte bli nån tv avgift för datorer , bra tycker jag då man betalar nog avgifter för att kunna se på vanlig tv.
Det blir väl se tv ett tag till innan jag bäddar ner mig för att sova. 
I morgon jobb 10-14. Sen har jag helg.
Sov gott och dröm sött

Här ser ni ett reportage om oss på handplockat i tidningen sommar i Älvsbyn 2014 :)

2 kommentarer:

M sa...

Så söt du är då du ler, du måste göra det oftare 😉

annelie sa...

Tack för komplimangen :)