onsdag 11 juni 2014

Hemma igen


Helt slut i kroppen knatade jag hem från jobbet kl 14.....tog en dusch och bytte till andra kläder. Slappade och pratade länge i telefon , tack för trevligt samtal  bästaste vännen min :).
Drog iväg ut en sväng och en stund senare hemma igen. När jag påväg hem kom regnet , alltså det regnar nu :(....
Vad jag ska göra ikväll vet jag inte men som alltid hoppas jag nåt kul ska hända :).trots att jag är megamycket trött så är jag rastlös.
Å i morgon är jag ledig :)).....hoppas på fint väder då :)).
Nu närsomhelst är det lottodragning och jag håller tummarna på en stor vinst.
Summerar dagen och konstaterar att den varit helt okej . :)).... Förmiddagen bra , eftermiddagen skön och behaglig önskar kvällen  kunde bli kul. :))... Hej så länge


1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud så fin du är! Vem är du?