tisdag 10 juni 2014

Kan inte...

Kan inte sova....gaaah ... Hur trött kommer jag vara i morgon ? ... Säkert megatrött.
Ååå så såg jag din kommentar bästaste vännen och blev glad och då måste jag ju skriva några rader. :))...ja det är så tråkigt och det händer inget , önskar nåt hände. :)). Väntar på ditt samtal :). Fina låtar , ja visst har jag bra musiksmak? :))lyssnar alltid på musik i lurarna , tur jag har Spotify :)).hoppas du får sova gott min vän. Nu ska jag än en gång försöka sova ... Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det, har du fått tag i en Handyman? Läser att du vill ngt ska hända vad vill du då ska hända?
Ser ut som du är olyckligt kär, man kan läsa det ganska tydligt mellan raderna...hmmm synd det inte denna snygga brutta är kär i mig 😎

annelie sa...

Jag vill att det ska hända nåt kul . :).att mina drömmar ska bli verklighet 😊