fredag 27 juni 2014

Ledsen och ledsen igen

Jobbat idag och medan jag jobbade kom Anton och hans kompis och meddelade att dem skulle dra ner till Skövde ikväll.
Vill inte att dem drar , men har inget val jag måste mot min vilja låta Anton åka.
Ledsen blev jag , känns i mammahjärtat...
Nåväl när jag kom hem från jobbet så tog jag en dusch och bytte om. Drack en kopp kaffe och käkade två mackor sen slappade jag i soffan medan jag pratade i telefonen. 
Pojkarna kom förbi nedanför balkongen  strax efter 15 och då var dem redan påväg att dra. Jag pussade på Anton och sa hej då ....:((... Ledsen igen....
Blev bättre när jag pratat med bästa vännen :).
Ensam , känner mig övergiven  och har tråkigt , det går tungt är fortfarande ledsen.....:((...
Fredag och jag är ledig hela helgen och vet inte riktigt vad jag ska göra , hoppas nåt kul händer så jag slipper vara ensam och fundera så mycket.
Idag har jag köpt ny bok hoppas läslusten ska återkomma....
Har inte bara köpt en ny bok för jag har oxå köpt ett par nya byxor :) , vitt och fräscht :).
Säger hej så länge , lämna gärna kommentarer...

Inga kommentarer: