lördag 2 november 2013

Så var...

Så var jag här med paddan i knät för att skriva några rader.
Det ringde på dörren i morse och när jag öppnade stod där bästaste vännen , det gör mig glad  och jag blir  varm i kroppen när du överraskar mig. Det gillar jag :) ...tråkigt nog var jag tvungen att dra iväg på jobbet efter en stund hoppas du tittar förbi snart igen så vi hinner surra och umgås . KRAM till dig vännen min.
Jobbat fram till klockan 14 sen gick jag förbi kiosken för att lämna in lotto och Keno , sen gick jag hem . Slaskigt ,halkigt och grått inte alls trevligt väder .
Trött och slö men jag tog en dusch sen lagade jag mat , det blev enkelt och snabb middag korv och makaroner. Sen har jag bara slöat och inte gjort mycket. Fortfarande trött men skulle ändå vilja göra nåt kul :).....än är kvällen ung:). Jag dricker en kopp kaffe och funderar lite medan tvn surrar.....hej så länge

Inga kommentarer: