tisdag 19 november 2013

Jobb och lite av varje

Efter att ha jobbat mina timmar knatade jag iväg hem. Ställde mig i duschen och lät de heta strålarna skölja över min kropp. Drog på mig morgonrocken och la mig på sängen för att slappa medan jag pratade i telefonen med bästaste vännen. En stund senare klädde jag på mig och for ut:).....en trevlig eftermiddag som jag tillbringade med mysigt sällskap.tack för att du finns i min närhet vännen :).....
Åter hemma strax före kl 17 då lagade jag mat , käkade lite och sen blev det ryggläge i soffan en stund innan jag for iväg ut :) , kul och jag mår så gott i ditt sällskap bästaste vännen:).
Det blev kaffe och surr här hos mig en stund ikväll. Tråkigt att bli ensam hemma :(....
Anton svängde förbi och frågade om jag skulle med ut en ragg med hans nya bil han hämtat ikväll ,klart jag följde med :) , kul...... En stund senare sitter jag här med paddan i knät. Oscar for iväg med Anton och han skulle vara hemma om ett tag så jag sitter väl och ser tv medan jag väntar på Oscar och sen kan jag bädda ner mig.
Hej så länge

Inga kommentarer: