söndag 17 november 2013

Svammel och annat

Ja så har den här dagen passerat och jag har svamlat och grejat. Fick trevligt besök av bästaste vännen  i eftermiddags :) ,  blir alltid lika glad när jag får se dig vännen. :).....
Har varit ut och handlat lite. Det är som att gå på en skridskobana ,snorhalt och jag måste dämpa farten för att inte halka omkull. Så ikväll har jag inte tagit nån långprommis.
Skulle spela Bingolotto men Anton och hans kompis raggade upp mig ,vi åkte nån ragg och var och sladdade , kul att tillbringa lite tid med kidsen :).....
Ett tag senare var jag åter hemma och Bingolotto missade jag  men det gjorde inget. Har rättat lotten i efterhand och som vanligt blev det ingen vinst. Resten av kvällen har jag bara tråkat och sett tv.
I morgon är det jobb som vanligt och jag jobbar ensam i butiken.i morgon eftermiddag kommer Oscar hit ,för då är det min Oscar vecka.
Hmm... Funderar på vad jag nu ska göra , känner mig inte alls trött......om ett tag måste jag nog ändå bädda ner mig och försöka få lite sömn.....
Nu säger jag sov så gott

Inga kommentarer: