söndag 17 november 2013

Natten /morgonen

Det tog hur länge som helst att somna denna natt....jobbigt.....
Å vad det blåst och blåser fortfarande. Vaknade tidigt i morse klev upp drog på mig morgonrocken och tittade ut på balkongen.
Mina prydnader hade blåst omkull , jag var tvungen ut på balkongen och plocka in det som flugit omkull....
Tur att man har tak över huvudet risken är överhängande stor att annars blåsa bort i blåsten som härjar.....
Nåväl jag kröp tillbaka under täcket och somnade om. Klev upp 09.05 ,alltså sovit riktigt länge trots att jag varit vaken flera gånger.....
Nu sitter jag här med morgonkaffet och funderar på vad jag ska göra idag.
Skulle behöva ut på byn och handla några saker , men jag väntar nog till senare idag då har blåsten kanske minskat.....
Ha en bra dag ....

Inga kommentarer: