onsdag 20 november 2013

dagen ,kvällen och en vinst

så har dagen blivit kväll och jag är nerbäddad. tidigt ,ja hyffsat tidigt faktiskt ,men det kan bli att vrida och vända på sig ett par timmar tills jag somnar om jag har otur som jag brukar ha.....
efter jobbet gick jag hem och tog reda på smutstvätten och sprang ner i tvättstugan. idag har jag ägnat en del tid i källaren med att tvätta....tråkigt men ack så nödvändigt.
när jag tvättat klart och tvätten hängde i torkrummet så blev det ryggläge i soffan. telefonen ringde ,bästa vännen min å så kul =).....att få träffas och  surra ger mig alltid energi ,du är värdefull och det finaste som finns det vet du väl att jag tycker vännen?....
åter hemma igen , ensam det mesta av kvällen. Oscar kom  hem vid 21.30.jag har mest bara slöat och sett tv i kväll och tagit reda på tvätten.
precis rättat lottot =) ,en vinst blev det ju.....en rad 4 rätt och vinst på joker....bättre än inget alls.
nåväl nu blir det en lässtund.....sov gott

Inga kommentarer: