tisdag 26 november 2013

Lite av varje och tjejsnack

Ja så har det blivit kväll och den här dagen/ kvällen har innehållit lite av varje. Jobbat mina timmar sen gick jag hemåt när jag blev uppraggad och fick skjuts hem. Skönt att slippa gå i denna hemska ishalka som vi haft idag. Tusen tack för skjutsen bästa vännen min , du är guld värd:).
Sprang ner i tvättstugan ,tvättat kläder och däremellan stått vid spisen , idag har jag lagat mat. Chili con carne , så fruktansvärt gott.:)
Låg och vilade i soffan en stund och pratade i telefon. Hade tråkigt då ringde telefonen igen och jag for ut en sväng :) , kul att ha nåt att göra och så kul att träffa bästa vännen och få surra en stund :).
Åter hemma ikväll så var jag ner i tvättstugan och hämtade min tvätt och sen hade jag ju tänkt se tv , men så blev det inte :) en kompis hörde av sig och det blev tjejsnack.
Vi hade mycket att prata om för samtalet varade nästan två timmar :) .... KUL med tjejsnack.
Nu sitter jag här med paddan i knät och funderar på vad jag nu ska göra....hmm......om det inte varit så halkigt så hade jag tagit en prommis .....
I morgon är jag ledig och jag jobbar igen på torsdag kl 14.... Hoppas nåt kul händer.....
Nu ska jag sluta surra och kanske se lite tv.....

Inga kommentarer: