måndag 18 november 2013

sentimental

ligger här under täcket med datorn i knät och lurarna i öronen ,lyssnar på musik från spotify.....
blir sentimental ,såååå fin musik ......
du bara du i mina tankar här i min dröm finns du bara du......
ingen får mig att längta som du....
nu kommer tårarna igen.....
ja huvva bara fin musik ,kan inte hjälpa att jag blir sentimental.....
Oscar har bäddat ner sig. i morgon ska han till skolan och det är jobb som vanligt i morgon.....
jag lyssnar på musik en stund till innan jag lägger i från mig datorn och blundar under tiden kan jag lika gärna surra här en stund =)......
dagens middag

vem kan detta vara ? =)

vår chokladdisk på jobbet =)



....morrr....blir utkastad från nätet då och då....irriterande....bara för att jag vill lyssna på musik....
nåja snart är det nog dags att jag försöker sova lite och drömma sött....natti natti

Inga kommentarer: