lördag 16 november 2013

Lördagkväll

Kvällens timmar har passerat och telefonen ringde ,bästaste vännen hörde av sig :) for ut en sväng och sen hem för att bjuda på kaffe  och fortsätta att surra , kul att få sällskap en stund :)... Efter ett tag blev jag ensam igen:(.... Ledsen igen , men jag gör så gott jag kan och biter ihop och tänker att det en dag blir bättre....
Tog en dusch , kokade en kopp te och ätit macka. Pratat lite i telefon och nu sitter jag och har tråkigt , ser lite tv och funderar....
Ska jag bädda ner mig snart eller ska jag fortsätta tråka framför tvn ett tag till? ....
I morgon är jag ledig , undra vad jag ska göra då.... Hmm.... Grubbel grubbel....
Ingen vinst på kvällens lotto :(......
Hoppas kunna somna och sova gott i natt ... Nu dags att se tv .... Sov gott

Inga kommentarer: