söndag 10 november 2013

Snöig söndag

Vaknat vid 08.30 ...har börjat sova längre på morgnarna det är ju bra när jag aldrig lyckas somna och sova så bra på nätterna. Sömn behöver jag. Värken är hemsk idag......gaaah nacke axlar och armar där är värken värst. Nåja det är bara att bita ihop ....
Klaga är som att sitta i en gungstol det tar dig ingenstans.....
Har precis duschat och här sitter jag nu med en kopp kaffe och ittar ut genom fönstret , det snöar denna morgon.....
Tusen tack min karamell för din kommentar , kul att du hör av dig det ger mig inspiration att skriva. :). Å vad jag vill att det ska hända nåt , är så rastlös. Det låter bra att MIN stol inte ska vara tom för det är ju på den jag alltid ska sitta på :)..... Ja varför blir det aldrig nån större vinst ?... Ger snart upp ...
Hoppas du fått sova gott i natt. Hör av dig när helst du vill ha det bäst min karamell kram.
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe.....

Inga kommentarer: