söndag 3 november 2013

Främmande

Helt oväntat fick jag främmande på eftermiddag ,så mysigt och trevligt synd att du inte hade tid att vara en längre stund. Nåja jag får vara nöjd  att du tittade förbi vännen. Kom hit fler gånger vetja  :).....
Har mest bara svamlat o grejat idag. Grått och trist väder men jag har ändå varit ut promenerade ut på affären för att handla eftersom det är Oscar vecka och då måste jag ju ha mat hemma.
blev två halvfulla påsar att bära från affären , trodde mina armar skulle gå av ,ännu mer värk i armar och axlar....jaja inte klaga bara bita ihop och hålla käft.....
Har grejat lite sen jag kom hem , precis duschat och nu har jag satt mig ner med en kopp kaffe.....
Har en Bingolott om jag inte har annat att göra så blir det väl att spela.....hej så länge

Inga kommentarer: