måndag 4 november 2013

En bra dag

Ååhh vilken bra dag ,mysig och trevlig. har varit ute och ränt hela dagen med bästa vännen :) ,hoppas på att vi gör det snart igen. Tusen tack för idag , du är så värdefull och fin kram.
När jag kom hem ställde jag mig i duschen ,skönt med en varm dusch och sen hade jag tänkt vila men inte blev det för Oscar kom hit och jag lagade mat för han var ju hungrig . Sen blev det några minuters vila i soffan.
slog en signal till Anton och ville att han skulle titta förbi för att surra lite. Han var i närheten och kom förbi. Han käkade och vi surrade en stund. Nu har boysen farit och jag är åter ensam hemma.
Är rastlös vill hitta på nåt om ändå min telefon kunde ringa :)......
Det är dåligt väder ute men jag kanske ändå skulle ta en kvällsprommis lite senare om inget annat händer. Nu ska jag dricka kaffe ....hej hej

Inga kommentarer: