tisdag 5 juli 2011

en dag på språng

ja min dag började tidigt. for till luleå 05.35 o hängde på roger o antons jobb fram till strax före 09.00 då mötte jag upp min personalledare för att fara på studiebesök på samhall call center i luleå o samhall i boden där dem tillverkar diverse apparater.
från luleå - boden -luleå- älvsbyn via boden ,en lång dag och helt knäckt när jag kom hem 14.30 en skön lugn stund hemma innan oscar kom hem o vi drog ut på marknaden som är nu idag o morgon.
oscar köpte 2 figurer att sätta fast på sina tofflor för 10 kr/s och sen for han hem igen hämtade pengar o köpte en fiskerulle. jag handlade inte något. kände ingen lust att shoppa ....ovanligt men helt sant. =)
dagens middag matrester från i går. jag har ätit rabarberkräm o smörgås gott när det är varmt ute.
har satt färgbomb i mitt hår för att få  slingorna mer röda. =). och sen har jag diskat och nu äntligen slagit ner rumpan i soffan med en kopp kaffe att dricka stående på bordet......ha en bra kväll så är jag tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: