onsdag 25 februari 2015

Vinster

Jobbat mina timmar och vid 14.30 gick jag hem. Huvudvärk hela dagen så jag tror huvudet ska sprängas och i eftermiddag ont i öronen. 
Kom hem tog en dusch bytte om drack kaffe försökte vila lite , men inte lätt så jag ställde mig vid spisen och lagade mat till Oscar och plockade och grejade. Tog en prommis gick in på kiosken och spelade på hästar. V86 sprack men DD gick in och det blev en vinst på ca 25 kr :) och nu har jag rättat lotto som oxå gav mig en vinst , en rad 4 rätt 23 kr....:)).
Ikväll har jag rantat , tack för ditt sällskap vännen min och kul att vi vann så mycket på spelet ikväll :)). 
Nu har jag bäddat ner mig och hoppas jag lyckas somna med sprängande  huvudvärk....
I morgon är en ny dag och jag önskar huvudvärken är borta då....
Jobbar som vanligt 10-14.30....
Sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

God natt 😊