fredag 13 februari 2015

Fredag den 13:e

Fredagen den 13:e är snart slut.
Gick på jobbet och när jag kom dit så fick jag syn på alla supersnygga kläder som anlänt under gårdagen....gaah.... Trodde jag skulle spricka av glädje , tänk så glad man kan bli av att se modenyheter som anlänt till butiken :)
Spricka  ja det trodde jag min panna skulle göra när den träffade  ett hörn på en vägghylla. ....aj aj inte behagligt men pannan höll och jag fortsatte jobba i högt tempo som vanligt. Alla kläder skulle ju fram i butiken och allt det andra som kommit denna vecka :)).... Det är som julafton nästan varje dag på jobbet och orden ååhhhh och villhöver hörs ofta från personalen :)).....
Idag blev det shopping. Snyggaste långklänningen i mjuk denim  kunde jag inte motstå och en snygg skön tröja , båda plaggen kommer från line of Oslo.
Nåja strax efter 14 hade jag jobbat mina timmar och då gick jag hem. Tog en dusch ,  bytte om ,drack kaffe och sen en stund vila. Därefter tog jag en prommis för att piggna till lite.
Ikväll har jag rantat och svamlat. Kul:). Gott att få se dig bästa vännen , trivs alltid bra i ditt sällskap , alltid kul att få surra en stund ....
Nu är det snart läggdags i morgon är en ny dag ich jag är ledig hela helgen. 
Oscar sover hos en kompis och jag är som vanligt ensam.... Nu ska jag sluta surra och krypa under täcket och drömma sött....

Inga kommentarer: