måndag 16 februari 2015

Måndag

Måndag och jag är här.....
Jobbat som vanligt. Fått leverans av vårnyheter :)) , kläder och det gjorde mig glad när jag fick öppna och se allt snyggt som låg i kartongen :)).... Två plagg följde med mig hem och jag kan nästan svära på att båda plaggen blir mina :) , en snygg , skön och härlig klänning och en top i skönaste material och även den snygg....:).
Nåja vid kl 14.30 gick jag hem duschade bytte om stack kaffe och slöade. Sen for jag ut en sväng ,som alltid lika  kul att ses och surra en stund vännen. :))
Kom hem och vände om och for iväg upp på kiosken för att spela på hästarna för gårdagens vinst ( 51 kr )+ några kronor till... Nu har vi en chans att vinna ikväll oxå vännen , du håller väl tummarna  va ? :)) lämnat in en v64 och två DD :))...
Känns kyligt ute och det är bara -4 ... Är kall och frusen.
Hoppas nåt kul händer för jag är så otroligt rastlös.... Hej så länge ...

Inga kommentarer: