tisdag 24 februari 2015

Inte trodde jag....

Kom hem efter jobbet tog en dusch , bytte om drack kaffe käkade skorpor slöade och såg lite tv och en kort stund senare ringde telefon och jag for ut en sväng :)) , inte trodde jag att jag skulle vara och ranta hela kvällen , men så blev det. Klockan hade hunnit bli nån minut efter 22.30 när jag klev in genom dörren. Miljoner tack för ditt sällskap ikväll vännen  , hoppas vi gör om det snart igen :)... Tråkigt att det inte blev nån vinst på hästarna ikväll , när ska vi få vinna tror
du , kommer vi alltid att va fattig vännen ?....
Känner mig trött och är nu nerbäddad , det hade varit gott med en kopp kaffe men Jag får klara mig till i morgonbitti utan Gevalia. 
I morgon jobb som vanligt 10-14.30....
Alarmet startar strax före 07.00....
Förkylningen har fortfarande sitt grepp om mig och det känns i halsen nu oxå.... Nåja jag biter ihop.....sov gott....

Inga kommentarer: