torsdag 26 februari 2015

Jobb ,rantat och ...

Klev upp tidigt tvättade kläder och grejade och sen iväg på jobbet. Ååå så mycket varor som fanns på lagret som skulle ut i butiken och lite till varor kom under dagen, med andra ord fullt ös. Strax efter kl 14.30 knatade jag hem megatrött och knäckt.
Tog en dusch bytte om drack en kopp kaffe och käkade macka sen en micropaus innan jag fortsatte som duracellkaninen jag är :).... Lagade mat till Oscar ( pasta carbonara ) diskade undan drack lite kaffe. Telefonen ringde och jag for ut en sväng , alltid KUL att träffa dig och surra med dig vännen :) . Sen hem en sväng innan jag for ut på byn för att surra med folk och se skidtävlingarna på Storgatan. Såg lite av skidtävlingarna men desto mer surr med folk :))....
Ett tag senare knatade jag hem , fortfarande megatrött , knäckt och som vanligt mycket värk. Slöat och ser tv (familjen annorlunda på TV4 ).
Lite shopping blev det idag då det kom en leverans kläder :) , jag vet jag är hopplös men huvva vad jag blir glad när jag ser nåt snyggt som jag "villhöver"....
Nu ska jag sluta surra ...hej hej

Inga kommentarer: