söndag 22 februari 2015

Ingen vinst

Å ingen vinst på hästarna och ingen vinst på Bingolotto..... Det sägs att har man otur i spel då har man tur i kärlek och vice versa. Då måste jag ha tur i kärlek :) , men det kan inte stämma för här sitter jag alltid ensam utan att ha nån kär vän vid min sida....nåja jag önskar att jag en dag får den jag älskar och som älskar mig....
Har haft ont i huvudet hela dagen och mina bihålor gör ont och fortfarande snuvig och ovanpå det så denna ständiga värk i kroppen.
hoppas förkylningen snart släpper greppet om mig....
Har precis kommit hem från kvällsprommisen... Brrr tyckte det kändes kallt och kollade mätarn som visar -12...det blir en kall natt.
I morgon är en ny vecka och ny dag och jag jobbar som vanligt 10-14.30....håller tummarna att jag är piggare då...
Än har inte Oscar kommit hem....
Ska se tv och dricka en kopp te....


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig 😊