tisdag 17 februari 2015

Tisdag och kväll

Jobbat mina timmar sen gick jag hem tog en dusch bytte om drack kaffe och åt macka sen slöade jag en stund .... Rastlösheten gjorde att jag for ut en sväng förbi kiosken och när jag var påväg hem igen då blev jag uppraggad av en snygging , min Anton :)).
For hem och en stund senare var jag på språng igen ut en prommis :)).
Ensamt och tråkigt satt jag och glodde på tvn kort därefter ringde telefonen och då for jag och rantade :) , kul att få tillbringa ett par timmar och surra med dig vännen :))...
Kom hem för ett tag sen och nu är jag nerbäddad alarmet startar tidigt i morgonbitti. 
Kl 07.30 p-möte på jobbet 
Jobba som vanligt 
14.30 tid hos frissan för färgning  och klippning ....
En ganska fullspäckad dag...
Hoppas kvällen bjuder på nåt kul...
Nåja , den som lever får se.... Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

God natt 😊

Anonym sa...

Ha en bra dag 😊