måndag 9 februari 2015

Vänliga veckan

Visste ni att det här är vänliga veckan ? Måndag och vänliga veckans första dag , har ni varit lite extra vänliga ?.... 
Om jag ska tro på vad andra säger om mig så är jag  vänlig :) ... Låt mig fundera nån sekund...hmm... Idag vet jag  att jag varit lite extra vänlig :))....
Nåja det är flera dagar kvar av veckan så fortsätt vara vänlig , det kostar så lite ett litet leende , snälla vänliga ord ... Svårare än så är det inte att vara vänlig , men mena de ord du säger annars betyder orden inget.....
Nåja slut tjatat om det. Har varit ut en stund , kul att träffa dig vännen , hoppas vi ses snart igen  och får tid att surra en längre stund  :)) , du vet var jag finns KRAM till dig. Hann bara vara hemma en stund innan jag for ut en prommis. Skönt väder men ordentligt halkigt , det var nära jag föll omkull ett par gånger.... Hade kunnat sluta med brutna armar och ben. :)).... Nu tråkar jag , inget att göra.... Förbaskat tråkigt liv jag har.....hej hej

Inga kommentarer: