onsdag 4 december 2013

Vid 21

Ledig dag har mest varit hemma . Haft främmande en stund på dan :) , tack för titten bästa vännen.... Efter att inte ha gjort så mycket så for jag ut en sväng och en stund senare var jag åter hemma, tråkigt.
Ställde mig i duschen klädde på mig , la mig och vilade.
Orkeslös och värk överallt. Ringde jobbet och dem lyckades övertala mig att följa med ut och käka ikväll......for iväg ut på jobbet och när butikerna stängde så knatade vi iväg och käkade.
Jag som inte hade tänkt vara så länge var där till de andra for strax före 21..... God mat och trevligt att surra och umgås.
Var hemma vid 21 och nu tråkar jag bara i soffan. Har fortfarande megamycket värk......fan hur ska jag stå ut med värken och alla bekymmer som tynger mig ?......det går inte en dag utan att jag tänker att nu ger jag fan upp. Kommer mitt liv förändras och bli bättre , kommer jag att bli lycklig ?.......
Jag drömmer  och hoppas.
 hoppet om en lycklig framtid  minskar ju längre tiden går så innan allt hopp försvunnit så måste ett mirakel ske.....
I morgon är det jobb som vanligt 09.30-14..... Kl 14 frissan :).... Få se hur jag kommer att se ut efter det besöket......nu kan det bli en stund framför tvn innan läggdags .....

Inga kommentarer: