lördag 21 december 2013

Min dag

Sprang iväg på jobbet var där vid 09.00  gick och köpte gofika , sen sprang jag in på floristen och köpte en julblomma var till mina jobbarkompisar. Vi hann få oss kaffe och fika innan öppnandet av butiken :)....sen har det varit full fart hela dagen och en knäckt tingeling  knatade hem vid kl 14.
Hemma så drog jag av mig kläderna och ställde mig i duschen ,skönt . Kom ut från duschen och gjorde mig klar och skulle koka mig en kopp då började telefon ringa..... Den gick varm:).....sista samtalet var bästaste vännen , kul att du hörde av dig och tittade förbi :).....hoppas du har mer tid att sitta och surra en annan gång:).....saknar dig vännen det är så tyst och tomt ingen som surrar med mig ....
I alla fall så blev eftermiddagen mysig :)
Min nya telefon (iphone5s) har jag nu fått i gång och jag har nu Spotify premium , musik spelar jag oavbrutet:)..... Me like a lot :).......
Rastlös klättrar snart på väggarna vill göra nåt kul. Hoppas nåt kul händer ikväll......
Tänk om det kunde bli en vinst på lottot ikväll  ,drömvinsten skulle sitta fint :)....nu lyssna på musik och försöka sitta still vilket är väldigt svårt när musik spelas ...:).... Hej hej

Inga kommentarer: