söndag 22 december 2013

Fiske och lite av varje

Det blev en fisketur idag.:)....strax före kl 08.00 drog vi iväg och satte oss på en is ,släppte ner krokarna och sen gjorde vi upp eld.
Mysigt då vi samtidigt kunde värma oss medan vi surrade och drack lite kaffe.
Det var ordentligt kallt och efter ca två timmar gav vi upp och for hem......
Väl hemma så stod jag länge i duschen och lät varmvattnet värma upp mig. Innan jag vilade så griljerade jag julskinkan.
Slappat och svamlat i eftermiddag. När det blev kväll så for jag och rantade ,KUL..... En kulig ledig dag.
I morgon är det jobb som vanligt och innan jag går till jobbet ska jag göra Janssons ,den årliga beställningen av en form med Janssons har jag även fått detta år:).... KUL att du gillar min Janssons vännen :)........
Nu slappa en stund innan det är läggdags , det har varit en lång kulig dag......hej hej

Inga kommentarer: