söndag 29 december 2013

fiske ,svammel och nu ....

det blev en fiskedag ute på isen , kul. ingen fisk fick jag ,men kul ändå. =).
kom hem strax före kl 14. tog en het lång dusch och klädde på mig. hann precis slå ner rumpan i soffan då kom jag på att jag skulle ringa på jobbet ,jag ringde och bestämde mig då för att springa på jobbet en sväng. upp och i väg =).....
just idag rea på väskor ,så då slog jag till och köpte mig en ny ....väskor får man inte för många av =).....efter lite surr så knatade jag hem. fortfarande rastlös så en stund senare for jag ut en sväng till.....
när jag en stund senare var hemma igen ,tvingade jag mig själv att ställa mig vid spisen för att laga mat. makaroner ,köttbullar och stekt ägg ,enkel ,snabblagad mat som duger åt mig....
inte vare sig roligt eller gott att sitta och äta ensam....=(....men nu är det ju gjort och nästa gång jag äter så kanske jag slipper äta ensam.....
i morgon eftermiddag kommer Oscar hit för då är det min oscarvecka. jag jobbar i morgon vanlig tid 10-14.
nånå....nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...hmm.....hoppas nåt kul händer .....=)....hej hej

Inga kommentarer: